Business obduktion: Et faktum af livet

I sidste uge drøftede vi betydningen af udføre en obduktion på en død business. Nej, jeg har ikke været at se alt for mange af disse vidunderligt grafisk, TV retsmedicinsk undersøgelse viser. Grunden til jeg vil anbefale du gør en virksomhed obduktion er at afdække de nøjagtige grunde Hvorfor virksomheden døde. Det er værdifulde oplysninger, som kan ikke kun helbrede følelse af personlig fiasko, men også bedre forberede dig til faldgruberne i business bør du nogensinde tage springet igen.
Starte en virksomhed er aldrig let og odds for din succes eller fiasko er endnu flere penge. Faktum er, cirka halvdelen af alle små virksomheder mislykkes inden for de første fire år. Og en stor procentdel af disse fejl opstår indenfor det første år. Disse er de statistikker, der holder mange iværksættere vågen om natten. Som Sisyfos, altid at skubbe at boulder til toppen af bakken for kun at have det styrte tilbage til bunden hver gang, vide du aldrig, hvornår du vil miste din greb på din virksomhed og få den tumler tilbage over dig.
OK, har så langt i denne kolonne jeg formået at presse i henvisninger til moderne amerikansk tv- og antikke græske mytologi. Nok intellektuelle af slagsen slå rundt i bushen. Udføre obduktionen og lære af det. Kun ved at kende de reelle årsager din virksomhed døde kan du identificere og forhåbentlig afværge disse sygdomme før de tager dig ned næste gang, hvis der er en næste gang. Og hvis du er en sand iværksætter, der bliver en næste gang, tro mig om dette.
Der er mange grunde Hvorfor virksomheder mislykkes, men ifølge en nylig undersøgelse af US Bank, fleste af business fejl kan tilskrives tre grunde: dårlig forvaltning, dårlig finansiel planlægning og dårlig markedsføring.
Dårlig ledelse kommer i mange former. Undersøgelsen viste, at 78 procent af de business fiaskoer undersøgt var delvist på grund af manglen på en veludviklet forretningsplan og en virksomhedsejer, der havde ingen forretning at være i den virksomhed, han var i. Altså har virksomhedsejeren ikke en tilstrækkelig viden eller en grundig forståelse af den virksomhed, han havde valgt at starte. Det er derfor software iværksættere som mig ikke starte sko butikker. Jeg har fødder, jeg bærer sko. Det er ikke nok til at kvalificere mig til at gå ind i sko forretningen.
Næste, 73 procent af business fiaskoerne i undersøgelsen var også bemandet af ejere med Rosa farvet regnemaskiner. Disse virksomhedsejere overvurderede indtægter prognoser (antallet forventede salg) og anslået forbraendingshastigheden (mængden af penge, der kræves til at opretholde business pr. måned).
Det bliver bedre. Halvfjerds procent af de fejlslagne virksomheder i undersøgelsen blev ledet af iværksættere, der var i fornægtelse om deres egen kompetence, eller mere til punktet, deres egen inkompetence. Disse virksomhedsejere enten genkende ikke eller vælger at ignorere deres egen entrepreneurielle mangler. Disse iværksættere søger også ikke bistand fra andre, der måske har lavet til deres utilstrækkeligheder. Det er nogle gange svært at bede om hjælp når du formodes for at være ene med alle svarene.
Tro mig, jeg kender.
Den endelige medvirkende faktor til døden af 63 procent af de virksomheder, der døde af dårlig ledelse var, at ejerne havde ingen relevante eller relevant erhvervserfaring.
Dårlig finansiel planlægning var den anden grund placeres ved undersøgelsen om, hvorfor de fleste virksomheder mislykkes. I erhvervslivet er det altid om penge. Ifølge den amerikanske Bank undersøgelse rapporterede eighty-to procent af de business fiaskoer studerede fattige cash flow management som en medvirkende faktor til døden af virksomheden.
Seventy-ni procent af virksomhederne var utilstrækkeligt finansieret, og halvfjerds-syv procent fejlberegnet omkostningerne ved at drive forretning. Med andre ord, de ikke kunne tage hensyn til alle omkostninger er involveret ved fastsættelsen af prisen for deres produkter.
Lad os gå videre til min favorit emne: dårlig markedsføring. Du har hørt mig prædike denne prædiken før. Du kan have den største produkt i verden, men hvis din markedsføring indsats er utilstrækkelig eller ineffektive du vil ende med et lager fuld af største produkt, som ingen i verden har nogensinde hørt om.
Undersøgelsen viste, at dårlig markedsføring var en medvirkende faktor i dødsfald af fireogtres procent af de adspurgte virksomheder. Mange af disse vildledte iværksættere enten bagatellisere betydningen af markedsførings- og eller ignoreret det helt.
En vigtig del af markedsføringen at vide, hvem dine konkurrenter er og altid at vide, hvad de er op til. Iværksætteren, der ignorerer hans konkurrence er et fjols (gee, var det for barsk?) og er altid dømt til at mislykkes, som dokumenteret af fifty-fem procent af de døde virksomheder i undersøgelsen, der enten ikke vidste engang, hvem deres konkurrence var eller simpelthen valgte at ignorere den konkurrence helt.
Her er et flot hul i sandet for dig, sir.
Indsæt dit hoved…
En anden fejl lavet af 47 procent af de afdøde forretninger var, at de har påberåbt sig bare en eller to kunder for hovedparten af indtægterne. Dette er en fælles fejl lavet af mange virksomhedsejere, der vier al deres energi til én stor kunde. Hvad de ikke synes at forstå er, at hvis at en kunde går væk, så gør de fleste af deres indtægter.
NÃ¥r du udfører din virksomhed obduktion du kan identificere andre medvirkende faktorer, der var uden for din kontrol, sÃ¥som en ned økonomi, manglen pÃ¥ kvalificerede medarbejdere, nye statslige regler der negativt pÃ¥virker den mÃ¥de, du skal gøre forretninger, manglende af en strategisk partner, etc…
Der vil altid være ting du ikke kan kontrollere. Nøglen til virksomhedens succes er at bevare kontrollen over de ting du kan og gøre alt, hvad du kan for at forberede de ting, du ikke kan.
Næste gang vil vi diskutere et par ting du bør og ikke bør gøre for at hjælpe med at sikre din virksomheds succes.
Her er til din succes.
Tim Knox tim@dropshipwholesale.net For information om start din egen online eller eBay business, besøg

You may also like

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.